- Filter by
- All 08
- / Branding 03
- / Creative 01
- / Identity 04
Back
Dlaczego tajemniczych? Ponieważ ARKANA (nazwa wydawnictwa) z łaciny oznacza tajemnicę, podobnie jak każda zawarta w książce fabuła… Ciekawie, dlatego projekt musiał odzwierciedlać kreatywność zleceniodawcy. Tak powstał...
Projekt logotypu dla Barbera, który na co dzień cechuje się techniką „high fade”.
Projekt obejmował kompleksową oprawę wizualną gali mieszanych sztuk walki. Począwszy od koncepcji, po kreacje reklamujące wydarzenie, zdjęcia zawodników, karty walk oraz bilety wstępu.
Projekt który zmienił postrzeganie klientów na srebrne zawieszki typu charms. Stały się one symbolem miłości, przyjaźni oraz indywidualności, ponieważ każdy koralik to osobna historia.
Koncepcyjny projekt logotypu dla sklepu zajmującego się sprzedażą damskiego obuwia.
Koncepcja minimalistycznych plakatów, które zdobią ściany nowoczesnych wnętrz.
Identyfikacja wizualna marki zajmującej się sprzedażą suplementów diety, produkowanych w stu procentach z naturalnych składników.