Współpraca
kontakt@lukaszgniazdowski.pl
Branding 10 listopada, 2022

Projekt dla twórców tajemniczych książek.

Dlaczego tajemniczych? Ponieważ ARKANA (nazwa wydawnictwa) z łaciny oznacza tajemnicę, podobnie jak każda zawarta w książce fabuła… Ciekawie, dlatego projekt musiał odzwierciedlać kreatywność...

Zobacz projekt
Projekt dla twórców tajemniczych książek.
Identity 25 lipca, 2020

Logotyp ostry jak brzytwa.

Projekt logotypu dla Barbera, który na co dzień cechuje się techniką „high fade”.

Zobacz projekt
Logotyp ostry jak brzytwa.
Identity 28 marca, 2021

Oprawa wizualna gali mieszanych sztuk walki.

Projekt obejmował kompleksową oprawę wizualną gali mieszanych sztuk walki. Począwszy od koncepcji, po kreacje reklamujące wydarzenie, zdjęcia zawodników, karty walk oraz bilety wstępu...

Zobacz projekt
Oprawa wizualna gali mieszanych sztuk walki.
Branding 23 września, 2022

Nie tylko na wyjątkowe okazje.

Projekt który zmienił postrzeganie klientów na srebrne zawieszki typu charms. Stały się one symbolem miłości, przyjaźni oraz indywidualności, ponieważ każdy koralik to osobna...

Zobacz projekt
Nie tylko na wyjątkowe okazje.
Branding 11 maja, 2020

Dla odważnych i pewnych siebie kobiet.

Koncepcyjny projekt logotypu dla sklepu zajmującego się sprzedażą damskiego obuwia.

Zobacz projekt
Dla odważnych i pewnych siebie kobiet.
Creative 9 maja, 2022

Wszędzie dobrze ale w ramie najlepiej.

Koncepcja minimalistycznych plakatów, które zdobią ściany nowoczesnych wnętrz.

Zobacz projekt
Wszędzie dobrze ale w ramie najlepiej.
Identity 20 lipca, 2022

Branding w 100 procentach naturalnie.

Identyfikacja wizualna marki zajmującej się sprzedażą suplementów diety, produkowanych w stu procentach z naturalnych składników.

Zobacz projekt
Branding w 100 procentach naturalnie.
Identity 11 kwietnia, 2022

Identyfikacja jak najbardziej spożywcza.

Koncepcja marki dla firmy handlowej, świadczącej usługi dostarczania artykułów spożywczych wprost pod drzwi klienta.

Zobacz projekt
Identyfikacja jak najbardziej spożywcza.
Scroll

Ta strona przechowuje pliki cookie na Twoim komputerze. Polityka Prywatności

10 listopada, 2022

Projekt dla twórców tajemniczych książek.

Dlaczego tajemniczych? Ponieważ ARKANA (nazwa wydawnictwa) z łaciny oznacza tajemnicę, podobnie jak każda zawarta w książce fabuła… Ciekawie, dlatego projekt musiał odzwierciedlać kreatywność zleceniodawcy. Tak powstał...

  • Strategia

    Branding

  • Klient

    Wydawnictwo ARKANA

Zobacz projekt
25 lipca, 2020

Logotyp ostry jak brzytwa.

Projekt logotypu dla Barbera, który na co dzień cechuje się techniką „high fade”.

  • Strategia

    Logotyp

  • Klient

    High Fade Barber

Zobacz projekt
28 marca, 2021

Oprawa wizualna gali mieszanych sztuk walki.

Projekt obejmował kompleksową oprawę wizualną gali mieszanych sztuk walki. Począwszy od koncepcji, po kreacje reklamujące wydarzenie, zdjęcia zawodników, karty walk oraz bilety wstępu.

  • Design

    Sport Design

  • Klient

    Sparta

Zobacz projekt
23 września, 2022

Nie tylko na wyjątkowe okazje.

Projekt który zmienił postrzeganie klientów na srebrne zawieszki typu charms. Stały się one symbolem miłości, przyjaźni oraz indywidualności, ponieważ każdy koralik to osobna historia.

  • Design

    Luxury

  • Klient

    Galanteria Royal

Zobacz projekt
11 maja, 2020

Dla odważnych i pewnych siebie kobiet.

Koncepcyjny projekt logotypu dla sklepu zajmującego się sprzedażą damskiego obuwia.

  • Strategia

    Branding

  • Klient

    Brak

  • Status projektu

    Na sprzedaż

Zobacz projekt
9 maja, 2022

Wszędzie dobrze ale w ramie najlepiej.

Koncepcja minimalistycznych plakatów, które zdobią ściany nowoczesnych wnętrz.

  • Design

    Creative Design

  • Klient

    Osoba prywatna

Zobacz projekt
20 lipca, 2022

Branding w 100 procentach naturalnie.

Identyfikacja wizualna marki zajmującej się sprzedażą suplementów diety, produkowanych w stu procentach z naturalnych składników.

  • Strategia

    Branding

  • Klient

    NSP

Zobacz projekt
11 kwietnia, 2022

Identyfikacja jak najbardziej spożywcza.

Koncepcja marki dla firmy handlowej, świadczącej usługi dostarczania artykułów spożywczych wprost pod drzwi klienta.

  • Strategia

    Brand Strategy

  • Klient

    Brak

  • Status projektu

    Na sprzedaż

Zobacz projekt