Projekt dla twórców tajemniczych książek.
Dlaczego tajemniczych? Ponieważ ARKANA (nazwa wydawnictwa) z łaciny oznacza tajemnicę, podobnie jak każda zawarta w książce fabuła… Ciekawie, dlatego projekt musiał odzwierciedlać kreatywność...
Logotyp ostry jak brzytwa.
Projekt logotypu dla Barbera, który na co dzień cechuje się techniką „high fade”.
Oprawa wizualna gali mieszanych sztuk walki.
Projekt obejmował kompleksową oprawę wizualną gali mieszanych sztuk walki. Począwszy od koncepcji, po kreacje reklamujące wydarzenie, zdjęcia zawodników, karty walk oraz bilety wstępu...
Nie tylko na wyjątkowe okazje.
Projekt który zmienił postrzeganie klientów na srebrne zawieszki typu charms. Stały się one symbolem miłości, przyjaźni oraz indywidualności, ponieważ każdy koralik to osobna...
Dla odważnych i pewnych siebie kobiet.
Koncepcyjny projekt logotypu dla sklepu zajmującego się sprzedażą damskiego obuwia.
Wszędzie dobrze ale w ramie najlepiej.
Koncepcja minimalistycznych plakatów, które zdobią ściany nowoczesnych wnętrz.
Branding w 100 procentach naturalnie.
Identyfikacja wizualna marki zajmującej się sprzedażą suplementów diety, produkowanych w stu procentach z naturalnych składników.
Identyfikacja jak najbardziej spożywcza.
Koncepcja marki dla firmy handlowej, świadczącej usługi dostarczania artykułów spożywczych wprost pod drzwi klienta.